E-boek; motiverende organisaties is verschenen
Uit diverse onderzoeken komt steeds naar voren dat de motivatie van de klanten de grote voorspeller is voor de slagingskans van hun traject. Hoe gemotiveerder de klant, hoe groter de kans van slagen van een traject en hoe minder tijd hoeft te worden besteed aan een klant. Alle reden om ook de motivatie van de klant een plek te geven in alle contactmomenten die de klant met je organisatie heeft. Hoe kun je er voor zorgen dat de motivatie van klanten al vanaf het eerste moment dat ze binnen komen wordt versterkt en gericht op het veranderen van hun financiële gedrag? Natuurlijk hangt dit voor een groot deel af van de manier waarop de medewerkers met de klant aan het werk gaan. Motiverende Gespreksvoering is hierbij een goed middel. Maar ook de manier waarop de organisatie is vormgegeven en georganiseerd heeft grote invloed.
Jacomijn Kuiper en Hetty de Laat schreven een pakkend en kort e-boek over dit onderwerp. Dit boek kan je gratis downloaden op de website. Centraal staat de vraag: waar kun je als organisatie gemakkelijk winst boeken? In een paar korte hoofdstukken worden de onderwerpen behandeld:
– Hoe kan bij de voordeur motivatie al worden vergroot?
– Hoe maak ik motiverend digitaal contact?
– Hoe motiverend is het management?
– De kunst van het verleiden
Kijk de komende maanden op onze linked-in discussiegroep ‘meermotiveren’ voor discussies en meer informatie over deze onderwerpen.
Archief
- maart 2022
- januari 2022
- januari 2021
- januari 2018
- juni 2017
- januari 2017
- november 2016
- mei 2016
- april 2016
- februari 2016
- januari 2016
- oktober 2015
- september 2015
- maart 2015
- februari 2015
- september 2014
- juni 2014
- maart 2014
- januari 2014
- december 2013
- mei 2013
- maart 2013
- januari 2013
- december 2012
- november 2012
- september 2012
- april 2012
- maart 2012
- februari 2012
- januari 2012
- november 2011
- oktober 2011
- september 2011
- augustus 2011