meermotiveren

motiverende gespreksvoering inde financiële hulpverlening

nieuws.jpg

E-boek; motiverende organisaties is verschenen

Uit diverse onderzoeken komt steeds naar voren dat de motivatie van de klanten de grote voorspeller is voor de slagingskans van hun traject. Hoe gemotiveerder de klant, hoe groter de kans van slagen van een traject en hoe minder tijd hoeft te worden besteed aan een klant. Alle reden om ook de motivatie van de klant een plek te geven in alle contactmomenten die de klant met je organisatie heeft. Hoe kun je er voor zorgen dat de motivatie van klanten al vanaf het eerste moment dat ze binnen komen wordt versterkt en gericht op het veranderen van hun financiële gedrag? Natuurlijk hangt dit voor een groot deel af van de manier waarop de medewerkers met de klant aan het werk gaan. Motiverende Gespreksvoering is hierbij een goed middel. Maar ook de manier waarop de organisatie is vormgegeven en georganiseerd heeft grote invloed.

 

Jacomijn Kuiper en Hetty de Laat schreven een pakkend en kort e-boek over dit onderwerp. Dit boek kan je gratis downloaden op de website. Centraal staat de vraag: waar kun je als organisatie gemakkelijk winst boeken? In een paar korte hoofdstukken worden de onderwerpen behandeld:

–          Hoe kan bij de voordeur motivatie al worden vergroot?

–          Hoe maak ik motiverend digitaal contact?

–          Hoe motiverend is het management?

–          De kunst van het verleiden

Kijk de komende maanden op onze linked-in discussiegroep ‘meermotiveren’ voor discussies en meer informatie over deze onderwerpen.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws |
single.php

Volg ons op twitter
sidebar-extra.php

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten